dimarts, 12 de juliol del 2011

Xerrada Propietat intel·lectual a l'era digital

El proper dijous dia 21 de juliol a les 20:30 hrs.  donaré una xerrada, amb el títol "Propietat intel·lectual a l'era digital". Esta inclosa dins els Sopars a la fresca del PSM.  I tindrà lloc al Barracó de Dalt Sa Quintana a Ciutadella.

Allà per el mes de desembre passat, desprès que la Llei Sinde fos rebutjada a una comissió parlamentaria, vaig enviar un correu electrònic a na Maite Salord, demanat-li quina opinió tenia sobre el tema. La seva resposta va ser clara, tenia dubtes i reconeixia que necessita-va algú que la il·lustrés. Li vaig enviar un correu intentant explicant i ampliant el tema. Desprès el mes de febrer la Llei Sinde es va aprovar al parlament amb els vots de PSOE, PP i CiU.

A principis de juny vaig rebre un correu de na Maite demanant-me si volia donar una xerrada sobre el tema i li vaig contestar que si. Estarà inclosa dins el programa Sopars a la Fresca del PSM, sopars que organitza el PSM  tots els estius. Xerraré de propietat intel·lectual, internet, programari lliure i Creative Commons, esper que agradi i ajudi a entendre o aclarir dubtes als assistents.

Desprès de la celebració de la xerrada penjaré com vaig fer amb la xerrada que vaig donar sobre programari lliure, la presentació i tots els arxius emprats per preparar-la.

De moment us deix el programa del Sopars a la Fresca del PSM d'enguany.