dijous, 28 d’octubre del 2010

Com funciona un "Troll", diagrama de flux

En aquesta entrada ja vaig comentar el tema dels Trolls al blog de Maite Salord. A dia d'avui encara segueixen trollejant per allà. Fins i tot reclamen que sigui valent i em manifesti si un o altre comentari fet per altres usuaris i visitants del blog, es fet per un Troll o no, que sigui ecuànim amb tothom.

Tenc clar qui es un troll i qui no ho es, no vull caure en un bucle infinit. Per això no els contestaré. No deixa de fer però que escrigui al meu blog el que vulgui. Precisament aquesta setmana he vist a altres blogs un diagrama de flux del funcionament dels trolls. Aquest diagrama no m'acaba de convèncer. Es mes clar aquest altre que com es pot veure acaba en un bucle infinit, mentre es segueix alimentant al troll, contestant els comentaris que fa.

Els trolls normalment son insaciables, intolerants. El millor que es pot fer amb ells es ignorar-los. També faran servir l'excusa de la llibertat d'expressió i que s'els censura si s'esborren els seus missatges. Del que son incapaços però es de obrir els seu propi blog per expressar i difondre les seves idees. Segur que es sentirien sols i perduts en el seu mon ideal.

Per això no em queda mes que dir: "Do not feed the troll", "No alimenteu al troll"