dimarts, 31 de març del 2009

Ho deixo tot, estic fart

El que llegiu, ho deixo tot estic tant fart de tot, que abandon-ho. Deixaré Internet, la lectura, la musica, la televisió.

Estic fart de les societats defensores dels autors (encara que no siguin ni autors, ni els creadors), del cànon, de les companyies telefòniques i elèctriques, dels call centers, d'internet, del e-mail, del spam, de la WWW, dels blogs, del facebook, del twitter. Dels gadgets electrònics, de les camaras de fotos digitals i analògiques, de les camaras de video, de les memòries USB, dels discs durs, de fer de pringao quan qualcú te problemes amb el seu ordinador. Del programari lliure, de GNU/Linux, per supossat de Windows.

També dels nostres governants, polítics, funcionaris, recaptadors d'impostos, policies i no se si me'n deixo cap. A partir d'ara no faré res, igual que fan els nostres governants. No faré res ni per mi, ni per els demès. Per no fer, no pagaré ni els impostos. Ni respectaré el codi de circulació, ni les normes de conducta social, ni a la gent gran, ni ....

Estic fart ja n'hi ha prou ......

5 comentaris:

Talaiòtic ha dit...

Ufff! Calma Santi! Relaxa't. Esper que sigui una broma des dia d'enganar, però veig que ho vas penjar ahir...

paugener ha dit...

No fotis!! A qui demanaré jo ara els meus dubtes linuxeros.
Hauríem de passar, ni que fos per la salut, d'alguns de tots els que ets esmentat, però no de tots...
Ànim, Santi, que som pocs i vénen per noltros.

Anònim ha dit...

Un mal 1 d'abril?

Francesc Sintes

Unknown ha dit...

1 d'abril el dia d'enganar o April Fool's Day al mon anglosaxó i quasi be a tot el mon. Ho heu endevinat.
Talaiòtic estic relaxat, ho vaig penjar ahir però ara em dono compte que ha sortit publicat amb la data i hora que el vaig guardar.
Pau no passis pena, hem tindreu per aquí el temps que calgui.
Francesc, mal 1 d'abril no, ha estat boníssim, el que no es tant bo es la resta.
Cada any rumiava com fer-ne una d'enganada i no l'arribava a fer ni escriure. Enguany m'he desfogat.
Gracies a tots!!

Talaiòtic ha dit...

He, he... Jo enguany no he preparat res, no estava prou inspirat. L'any passat si que en vaig fer una tant al bloc com en algun fòrum i més d'un hi va caure de quatre potes. S'han de mantenir les tradicions!