diumenge, 27 de gener del 2008

Gratament sorprès

Ja ho dic al titòl, estic gratament sorprès. Resulta que vaig fer una consulta a Canopus Technical Support Team, sobre una capturadora ADVC110 de Canopus. L'aparell funciona perfectement capturant video analògic desde la meva antiga camera. Estava provant altres de les seves funcionalitats i vaig detectar que amb el Kino podia envia la señal de video a las sortidas analògicas, per monitoritzar-la a un monitor de TV, amb dvconnect nomès obtenia una pantalla negra.


Els vaig escriure explicant-lis el que em passava amb el seu producte. I a l'endemá vaig rebre un e-mail on m'explicaven que hauria de dirigirme al servei de suport de Kino. Els vaig contestar donant-lis les gracies i vaig donar el tema per tancat.

Fins que l'altre día vaig rebre un nou e-mail de Canopus Technical Support Team amb al següent contingut:


Dear Customer, We will have to speak to the developers in Japan with this as we are unsure about the compatibility of Open Source Operating Systems and our Products. Can you provide us with a little information about the OS you are using and software you are trying to use with the ADVC.

Regards

Em var faltar temps per enviar-los tota la informació que s'em va ocorre sobre el meu sistema. Fins i tot crec que em vaig deixar alguna cosa ;-). Però estic gratament sorprès per l'interés que han desmostrant.

La majoría dels fabricants de hardware, no solen fer massa cas als usuaris de sistemes operatius que no siguin de Microsoft. Ni als usuaris de programari lliure -també hi ha programari lliure per sistemes operatius de Microsoft-. D'aquí la meva sorpresa.

Ja aniré actualitzant l'informació si es que em tornen a escriure.





2 comentaris:

Anònim ha dit...

que guapo.

Ves informant :)

Salut,
Sinner

Unknown ha dit...

Ja han contestat els de Canopus i això es el que m'han dit.

Dear Customer,
Speaking with the developers in Japan, our products are not designed to work with Open Source operating systems, and our developers do not have any information to help you with this problem.

Regards

La veritat es que no esperava mes d'ells. Desprès de les proves que he fet amb el Kino i dvconnect em sembla que es un bug de Ubuntu. Encara no ho he pogut confirmar del tot. He fet unes proves amb 64 Studio(una distribució multimedia basada en Debian) i sembla que amb 64 Studio Live funciona. M'hi manca provar-la instal·lada al disc dur per acabar de confirmar-ho.