dijous, 29 de març del 2012

benejam.cat

El passat dissabte vaig registrar un domini, benejam.cat. Feia temps que tenia ganes de registrar un domini,  però mai m'acabava de decidir. Aprofitant una oferta de puntcat on oferien un descompte a qui registrés un domini i el redireccionés  al seu blog a blogger o altres serveis. El vaig registrar a dinahosting.com on amb uns senzills passos i amb el codi de descompte amb un moment vaig tenir els tràmits aclarits. De moment es el que he fet aquest blog es accesible com sempre a sbenejam.blogspot.com o a blog.benejam.cat.

Estic fent canvis a les meves pàgines personals allotjades al servidor de casa per mirar de migrar el blog de blogger a un wordpress al meu servidor. També remodelaré la meva pàgina personal i la de escomposlinux.org. I ja estic pensant en noves idees i canvis que tindré que fer. La llista de correu de Gulmen, configurar el servidor de correu per gestionar el correu amb el nou domini. Crec que tenc feina per molt de temps.

Em vaig decidir per un domini .cat en part per reivindicar la nostra llengua a internet, on es una de les mes actives. A Wikipèdia, a la majoria de distribucions de GNU/Linux, a molts blogs i molts serveis arreu de la xarxa la podem trobar. Avui dia que cada vegada estar mes amenaçada a la nostra illa es la meva manera de reivindicar-la. D'ençà vaig obrir el blog La Tecnologia i Jo ho he fet sempre en català llevat de les adhesions a alguns manifests dels que no hi havia traducció o no tenia temps per fer-la.

Si teniu cap suggeriment o idea me'ls podeu fer arribar a aquest blog o via correu electrònic, twitter o facebook. Jo seguiré intentant promocionar el programari lliure, la nostra cultura i tot el que faixi falta amb les eines que podem trobar a la xarxa.