divendres, 8 de desembre del 2006

Estrena del blog

Aqui va la primera entrada al nou blog. No tenc molt clar que escriure ara mateix, però si que es lo que me agradaria poder reflexar-hi.

La tecnologìa ens dona una millor qualitat de vida, al menys açò es el que ens venen. La veritat però no es ben bé aixi. La prensa escrita, la radio, la televisió son mitjans en moltes bones intencions, com informar, formar, però els hi falta interactivitat La veritat es que han anat degenerant al llarg dels anys, cap a una manipulació controlada per uns pocs. A Internet però la manipulació es mes difìcil i la interactivitat molt millor. Qualsevòl persona a Internet troba els mitjans per poder desenvolupar-se cap on cregui millor.

Allà per l'any 1994 o era el 1995?, vaig entrar per primer cop a Internet. Allá vaig descubrir un mòn nou la WWW. Un mòn on la informació la tens al teu abast, tan sols has de tenir moltes ganes de aprendre. Desprès descubrir el e-mail, las news, etc serveis basics pero efectius, sempre que siguin ben emprats. Per exemple al any 1995 me haguès estat molt més difìcil escriure un text en català com aquest. Però a força de escriure avui en dia em defenso, encara faig moltes faltes d'ortografía.
En aquell temps no escrivìa amb regularitat, l'ajut del ordinador m'ha facilitat practicar l'escriptura que en aquell temps no practicava amb assiduitat. Açò si intentant millorar-la cada dia, no escrivint de qualsevòl manera.

Bé crec que per avui ja n'hi ha prou. Aquí teniu la meva primera entrada al nou blog.

3 comentaris:

Talaiòtic ha dit...

Benvingut al món dels blocs. Jo també vaig començar el meu propi bloc ara fa poc, certament les possibilitats de les noves tecnologies són apassionants. M'agradarà poder visitar-te i estaré encantat de rebre't!

Unknown ha dit...

Gracies!
Ja fa temps que vaig i venc per Internet. Com deim les 'noves tecnologies' son apassionants. En el meu cás m'han aportat molt a la meva vida, nous conexeiments, nous amics (si amics del cyberespai, qui ho diria), noves experiencies, etc. Com deia a la meva primera entrada del blog el 'feedback' a Internet es molt important.

SinnerBOFH ha dit...

Benvingut a la Bloggosfera!

T'apunto al akregator i t'anire llegint; semblarà un accident

MWAHAHAHAHAHAHHAHA